WOMEN

Tα κοντοκουρεμένα ξωτικά που αγαπήσαμε

Οι άντρες κατά κανόνα σιχαίνονται τις γυναίκες με κοντά, αλά γκαρσόν, μαλλιά. Αλλά πάντοτε υπάρχουν οι εξαιρέσεις.

Αν ήμασταν γυναικείο περιοδικό θα μιλούσαμε για το τέλος της κυριαρχίας του pixie cut (σ.σ. βλέπε ξωτικό-μαλλί). Αυτό δηλαδή που λάνσαρε το 2007 η Michelle Williams προς τιμή του Heath Ledger. Και το οποίο, μερικές μέρες πριν τα φετινά Όσκαρ, δήλωσε ότι θα αφήσει να μακρύνει. Αλλά δεν είμαστε. Και το κοντό μαλλί, έχει την χάρη του.Ανεξάρτητα αν είναι ακόμη στην μόδα ή όχι.

 

 

Τα φετινά Όσκαρ ήταν φουλ στις γυναίκες με κοντό μαλλί. Από την Anne Hathaway (που, ότι μαλλί και αν έχει, αφήνει παγερά αδιάφορους τους άντρες) και την Halle Berry (που δεν ήταν ποτέ ωραιότερη από την στιγμή που βγήκε από την θάλασσα στο Die Another Day).

 

Έως την Miley Cyrus. H οποία -κατά γενική ομολογία- έχει μετατραπεί σε απρόσμενα καυτή από την στιγμή που, πριν περίπου ένα χρόνο, αποφάσισε να τα κόψει και να τα βάψει πλατινέ.

 

Ενώ σημαιοφόρος του ‘κινήματος’ κατέληξε να είναι η Charlize Theron που ναι μεν τα κούρεψε γουλί για τις ανάγκες του ρόλου της στο Mad Max. Αλλά της πάει.

 

Ακριβώς επειδή διαθέτει εκείνα τα δυο χαρακτηριστικά που είναι προαπαιτούμενα για να μπορέσει μια γυναίκα με κοντό μαλλί να κάνει τους χτύπους της καρδιάς μας να ανέβουν.

Αγγελικό πρόσωπο. Συνδυασμένο με δυναμική προσωπικότητα. Όπως ακριβώς δηλαδή η Rihanna στην περίφημη της φωτογράφηση για το GQ τον Δεκέμβριο που μας πέρασε.

Προσοχή. Και τα δυο είναι εξίσου απαραίτητα. Γιατί αν διαθέτεις προσωπικότητα, αλλά όχι αλαφροΐσκιωτα χαρακτηριστικά, καταλήγεις να θυμίζεις λεσβία φορτηγατζού. Όπως η -αξιαγάπητη κατά τα άλλα- Pink.

 

H Hillary Swank.

 

Ή, παλιότερα, οι θεόρατες Grace Jones και Brigitte Nielsen.

 

Ενώ αν διαθέτεις μόνο όμορφο πρόσωπο, αλλά προσωπικότητα και σεξαπίλ μηδέν, τότε αρχίζεις και θυμίζεις επικίνδυνα έφηβο αγοράκι. Ακριβώς όπως η Emma Watson

 

Ή η Nicole Kidman. Κάτι που σημαίνει ότι δύσκολα θα αποφύγεις να βρεθεί κάποιος να αμφισβητήσει τι ακριβώς είναι αυτό που σε κάνει να θέλεις στο πλευρό σου κάποια που δείχνει έτσι.

Τέλος, στο συγκεκριμένο κούρεμα και στην γκέλα που δυνητικά έχει αυτό στους άντρες, σημασία έχει το βάρος, ο σεξουαλικός προσανατολισμός  και η ηλικία αυτής που το επιλέγει.

Π.χ. η Kathy Bates ή η Anne Heche  είναι -για ευνόητους λόγους η καθεμιά- οι εντελώς ακατάλληλες γυναίκες για να κουρευτούν έτσι. Ενώ η Sharon Stone, όντας πλατινέ, cougar και με βλέμμα που σκοτώνει (και αποπνέει εξυπνάδα) μας πείθει.

Ένα κάδρο για λίγες και εκλεκτές

Προσωπικά, το pixie cut μου κάνει ως ένα πολύ ιδιαίτερο και κομψό κάδρο για να ‘ντύσεις’ μια γυναίκα με πανέμορφο πρόσωπο-ζωγραφιά.

Και μου ξυπνάει πολλές όμορφες ‘αναμνήσεις’. Ξεκινώντας από την 19χρονη Angelina Jolie της εποχής του Hackers, για χρόνια ο τρόπος που φανταζόμουν ότι μοιάζει κάθε γυναίκα χάκερ.

 

Και συνεχίζοντας με την Linda Evangelista, την -καψούρα μου-  Natalie Imbruglia και την Demi Moore την εποχή του Ghost.

 

Ενώ πάντοτε είχα μια ιδιαίτερη ΄εκτίμηση΄ στην εξωγήινη Jolene Blalock (πρωτοξάδελφη του Spock) από το Star Trek Enterprise. Παρά το γεγονός ότι είναι φαντασμαγορικά ατάλαντη.

Τέλος, ειδική μνεία οφείλει να γίνει στο εξαίσιο striptease της Jamie Lee Curtis στο True Lies. Απόδειξη του πόσο σέξι μπορεί να είναι μια γυναίκα με κοντό μαλλί.

Το ατράνταχτο ελληνικό επιχείρημα

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να χρησιμοποιήσουμε ξενόφερτα παραδείγματα για να σας πείσουμε για την ειδική προστιθέμενη αξία -και διαστροφή- μιας γυναίκας με κοντό μαλλί, πληθωρικά χείλη και κοφτερό βλέμμα.

Αρκεί να σας θυμίσουμε την Μαριλίτα Λαμπροπούλου την εποχή που πρωτοέσκασε στην πιάτσα.

 

Ή την Άντζελα Γκερέκου την εποχή που αποφάσισε να μας αφήσει σέκους με την φωτογράφηση της για τo Playboy.

 

Αντί για επίλογο, αρκεί ένας ‘γλυκός’ λόγος από την Ελεονώρα Μελέτη. Την γυναίκα που έβγαλε πασαρέλα την προσωπικότητά της μόλις αποφάσισε να κόψει τις Αντενικές ξανθές, χαριτωμένες, κοινότυπες μπούκλες της.

 

Ακολουθούν μερικές ακόμη (δεκάδες) γυναίκες με κοντό μαλλί που κέρδισαν την εκτίμησή μας.