WOMEN

Όταν τα καλά κορίτσια κάνουν προστυχιές

Με αφορμή την 'τα κάνω όλα και συμφέρω' Jennifer Aniston στο Αφεντικά για Σκότωμα 2, που μόλις κυκλοφόρησε.

Σέξι είναι το αναπάντεχο. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο αναπάντεχο από το να βλέπεις ένα καλό κορίτσι (ή, για την ακρίβεια, κάποια που το παίζει καλή και ενάρετη) να αρχίζει να κάνει αεροπλανικά και να κλείνει σπίτια. Πάντα επί της οθόνης. Εδώ οι περιπτώσεις που μας καρφώθηκαν στον εγκέφαλο.

Οι έφηβες ‘επαναστάτριες’

Αν σκεφτείς ότι από τον ‘στάβλο’ της Disney ξεπήδησε όχι μόνο η Britney Spears, η Aguilera και η Miley Cyrus, αλλά μέχρι και η Emily Ratajkowski, όλα ‘καλά’ κορίτσια στο ξεκίνημά τους, τότε δεν σου κάνει καμία εντύπωση η περίπτωση του Spring-breakers. Μια ταινία στην οποία όχι μια αλλά δυο πριγκίπισσες (βλέπε Vanessa Hudgens και Selena Gomez) αποφάσισαν να μας δείξουν το πόσο γρήγορα μεγάλωσαν.

 

Το ίδιο που συνέβη πριν μερικά χρόνια και με την Anne Hathaway η οποία, για να αποφύγει την τυποποίηση λόγω του ρόλου της στα Princess Diaries, τα έδωσε κυριολεκτικά όλα στο Havoc. Εκεί που γδύνεται και προσφέρεται να πηδηχθεί με ένα μάτσο Μεξικανούς προκειμένου να μπει στην συμμορία τους.

 

Εξίσου αναπάντεχες ήταν οι γυμνές σκηνές (ειδικά εκείνη του διπλού αυνανισμού οδηγού και συνοδηγού ενώ το αυτοκίνητο έτρεχε) της Kristen Stewart στο On the Road που επέλεξε αυτό τον τρόπο για να δείξει στο Χόλιγουντ ότι μπορεί να είναι πρωταγωνίστρια και εκτός Twilight

 

Επίσης ως παλιότερος δεν μπορώ να ξεχάσω το ‘You Can put it anywhere’ και τα λοιπά αιμομικτικά ‘παιχνίδια’ της Sarah Michele Gellar, αμέσως μετά το τέλος του Buffy, στο Cruel Intentions.

 

Oι απελπισμένες 40άρες

To ίδιο έκανε και η Cameron Diaz στα Bad Teacher και Sex Tape, μόνο που εκείνη δεν ήταν ποτέ καλό παιδί. Αντιθέτως η Jennifer Aniston ποτέ πριν το πρώτο Horrible Bosses, εκεί που υποδύεται την σεξομανή οδοντίατρο που λατρεύει τις μπανάνες, δεν μας είχε επιτρέψει να την δούμε έτσι.

 

Και μετά ακολούθησε το striptease στο We’re the Millers και τώρα το Horrible Bosses 2, στο οποίο ήδη από το trailer μας ρωτάει πως θέλει να ξυρίσει το αιδοίο της και μας προσκαλεί να αφοδεύσουμε πάνω της.

 

Εντάξει, δεν υπάρχει λόγος να την κρίνουμε αυστηρά. Τι να κάνει και αυτή σε ένα Χόλιγουντ που βγάζει στην σύνταξη τις γυναίκες ηθοποιούς όταν πατήσουν τα 29. Στην τελική το Τζενιώ και οι manager της είχαν την ευφυΐα να της τσαλακώσουν εγκαίρως την εικόνα της για να μην την πατήσει όπως η Meg Ryan που γδύθηκε για πρώτη φορά στα 42 της (στο ερωτικό θρίλερ In the Cut). Τότε δηλαδή που κανέναν δεν τον ενδιέφερε πια να την δει έτσι.

 

Εξίσου αργοπορημένη υπήρξε και η Gillian Anderson που πήρε την απόφαση στα 38 της. Μόνο που το Straightheads, μια ταινία εκδίκησης με την ίδια να καταλήγει να σοδομίζει ένα από τους βλάχους βιαστές της με μια καραμπίνα στο τραπέζι της κουζίνας, αξίζει τον κόπο να την δεις. Καθώς και η Lucy Lawless που μας τα έδειξε όλα στα 40 κάτι της στο τηλεοπτικό Spartacus μόνο και μόνο για να ενισχύσει την τηλεθέαση της σειράς στην οποία παραγωγός ήταν ο σύζυγός της.

Ενώ στην ίδια κατηγορία μπαίνει και η Marisa Tomei που πήρε την απόφαση στα 42 της, με το Before the devil knows you’re dead και, ένα χρόνο μετά, μας αποτελείωσε ως στρίπερ στο The Wrestler.

 

Tα σιγανά ποταμάκια

H Natalie Portman ως stripper στο Closer, χρόνια πριν το μεγαλείο του Black Swan (εκεί όπου επίσης μας έδειξε το άλλο πρόσωπό της και η Mila Kunis). Aυτή είναι η πρώτη εικόνα που μου έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτομαι τη συγκεκριμένη κατηγορία ‘κοίτα να δεις τώρα’ γυναικών.

 

Με δεύτερη την Amanda Seyfried και τα ελαφίσια μάτια της ως bisexual call girl στο Chloe. Και αυτό παρότι δεν ξεχνώ ότι πρώτα φορά την είδαμε ψιλο-σέξι στο Alpha Dog (όπως άλλωστε και την Olivia Wilde). Όμως εδώ ήταν αποκάλυψη. Και εννοείται πως μετά τσίμπησε και πρωταγωνιστικούς ρόλους.

 

Ενώ εδώ δικαιωματικά μπαίνει και η μαζοχίστρια Maggie Gyllenhaal του Secretary, η οποία, ανεξάρτητα από το αν σου αρέσει ή όχι σαν γυναίκα, κάθισε και τις έφαγε πειθήνια, αναπέντεχα και πειστικά.

 

Καθώς επίσης η Κατερίνα Παπουτσάκη που μας έδειξε το στήθος της στο Φιλί της ζώης. Nαι, το ξέρω ότι είχε κάνει σέξι φωτογραφήσεις πριν. Αλλά όλες ήταν ‘τραβάτε με και ας κλαίω’ φάση. Σε όλες ήταν διστακτική και αναποφάσιστη.

 

Τέλος θα μου επιτρέψετε εδώ να προσθέσω την Kristen Bell που μας εξέπληξε ευχάριστα (ειδικά στη σκηνή του σεξ στο μπάνιο με τον 16χρονο) στο The Lifequard.

 

Kαι τα κορίτσια από το Dawson’s Creek. Όχι τόσο την Michelle Williams, η οποία όντως ήταν χύμα και τσουβαλάτη στο Incendiary, αλλά πιο πριν είχε επίσης μας δώσει δείγμα της συγκεκριμένης εκδοχής του εαυτού της, όσο στην -προ Tom Cruise- Katie Holmes η οποία εντελώς αναίτια και αναπάντεχα μας έδειξε το στήθος της στο The gift.

 

Eνώ στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω το τρίο της -ανερχόμενης τότε- Keira Knightley στο The Hole, την σκηνή με το διπλό dildo της Jennifer Connelly στο Requiem for a Dream (αν και το τζενιώ γενικώς δεν είχε ποτέ πρόβλημα να μας δείχνει το στήθος της, οπότε δεν ξέρω αν είναι εντελώς σωστό να μπει στην λίστα), η Isla Fisher ως ψυχοπαθής σεξομανής στο Wedding Crashers (αν και δεν ξέρω αν είναι σωστό να μπει, επειδή χρησιμοποίησε body double)

Η πιο στρατηγικά σχεδιασμένη

250.000 δολάρια extra για κάθε στήθος (πέρα από την αμοιβή της) κόστισε στους παραγωγούς του Swordfish η προσπάθειά τους να πείσουν την 32χρονη Hale Berry να το δείξει για πρώτη φορά. Αλλά άξιζε πλήρως τον κόπο. Και όλα αυτά μερικούς μόλις μήνες πριν το μεγαλείο του Monster’s Ball.

 

Η εντελώς αψυχολόγητη

Αυτή της Jessica Biel στο straight to video Powder Blue. Προφανώς την έκανε από απελπισία. Αλλά είναι σχεδόν απίστευτο ότι μπήκε στο κόπο να γδυθεί, να χύσει καυτό κερί πάνω της και, παρόλαυτά, να μην ασχοληθεί μαζί της ψυχή.

 

Η καλύτερη

Η Jessica Alba είναι μια πολύ έξυπνη γυναίκα. Επίσης μια πανούργα επιχειρηματίας , η επιχείρηση με τα βιολογικά της οποίας της αποφέρει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια το χρόνο. Οπότε ναι, ήταν εντελώς έκπληξη όταν την είδαμε να τις τρώει κανονικά (βλέπε της έκανε τους γλουτούς κόκκινους σαν παντζάρι) από τον ψυχοπαθή σερίφη ως φουλ μαζοχίστρια πόρνη στο -βασισμένο σε μυθιστόρημα του ημίθεου Jim Thompson- Τhe Killer inside me (σ.σ. μιλάμε για την πρώτη σκηνή πάντα, όχι για μετά που την σαπίζει στο ξύλο με στόχο να την δολοφονήσει). Αυτό και αν ήταν έκπληξη πρώτου μεγέθους.