Όταν μια υπόθεση παιδοφιλίας μετατρέπεται σε show από τον Αλέξανδρο Κοψιάλη
Μουσική, ένταση, αγωνία και στο βάθος, οι αστυνομικοί (ο ένας γνωστός TikToker) σε ρόλο κομπάρσου πριν κάνουν τη δουλειά τους.
- 30 ΙΑΝ 2024
Μουσική, ένταση, αγωνία και στο βάθος, οι αστυνομικοί (ο ένας γνωστός TikToker) σε ρόλο κομπάρσου πριν κάνουν τη δουλειά τους.
Η κοινωνία μας, έτσι όπως είναι διαμορφωμένη, έχει ανάγκη από εμπνευστές. Δυστυχώς, πολλοί από τους εμπνευστές έχουν δύο πρόσωπα.
Ο Jurgen Klopp, έκανε όσους γυρίζουν γύρω από τον πλανήτη Liverpool να πιστέψουν, γιατί εκείνος ξέρει πολύ καλά πως, όσο πιστεύεις, συνεχίζεις.
Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία φορά που εκκλησία και κράτος έρχονται σε ρήξη. Κάποια στιγμή, οι αντιδραστικές φωνές του κλήρου θα πάψουν να μας απασχολούν.
«Καλά τους είπε!», έγραψαν πολλοί. Εν τω μεταξύ, οι ίδιοι άνθρωποι παρακολουθούν εκπομπές που ζουν από τις ίντριγκες.
Εξαιρώντας την Καλύτερη Ταινία, οι επιλογές των Critics Choice Awards προβλέπουν με ακρίβεια τους νικητές των Όσκαρ.
Το μόνο που κατάφεραν όσοι ήταν αντίθετοι στη συναυλία, ήταν να γίνουν ένα με όσους «μας θέλουν μοναχικούς και θλιμμένους».
Σίγουρα λίγο παραπάνω αυθορμητισμό, κάτι που όλοι έχουμε ανάγκη και λιγότερα καλούπια.
Αυτό που μένει στο τέλος, πέρα από το τραγικό γεγονός στον Βόλο, είναι η κανονικοποίηση της αυτοδικίας και η μη εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη.
To Poor Things του Γιώργου Λάνθιμου πρωτοστατεί δίκαια στις υποψηφιότητες του φετινού award season. Είναι φεμινιστικό;
Γνωρίζαμε την άποψη του τραγουδιστή για την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια, άρα είχαμε την επιλογή να μην παίξουμε το παιχνίδι του Γιώργου Λιάγκα.
Η διασπορά των fake news έγινε πιο γρήγορα και από τη διασπορά του κορονοϊού στα πάρτι. Οι ακροδεξιοί και οι δικαιωματιστές βοήθησαν σε αυτό.
Λίγο πριν πατήσουμε στο 2024, μία υπάλληλος έχασε τη δουλειά της επειδή έχει braids. Σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια, είναι βρόμικα.
Η κυκλοφορία του Maestro στις αίθουσες μάς δίνει αφορμή να θυμηθούμε ξανά μια σπουδαία ερμηνεία που αδίκως πέρασε σε δεύτερη μοίρα.
Τίποτα και κανείς, ούτε ο θάνατος δεν γλιτώνει από τη σάτιρα ή τη γελοιοποίηση. Για ποιο λόγο η ποίηση να έχει διαφορετική αντιμετώπιση;