Το 2024 ξεκίνησε με την στοχοποίηση ενός παιδιού και όχι, δεν μας κάνει εντύπωση
Η διασπορά των fake news έγινε πιο γρήγορα και από τη διασπορά του κορονοϊού στα πάρτι. Οι ακροδεξιοί και οι δικαιωματιστές βοήθησαν σε αυτό.
- 2 ΙΑΝ 2024
Η διασπορά των fake news έγινε πιο γρήγορα και από τη διασπορά του κορονοϊού στα πάρτι. Οι ακροδεξιοί και οι δικαιωματιστές βοήθησαν σε αυτό.
Λίγο πριν πατήσουμε στο 2024, μία υπάλληλος έχασε τη δουλειά της επειδή έχει braids. Σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια, είναι βρόμικα.
Η κυκλοφορία του Maestro στις αίθουσες μάς δίνει αφορμή να θυμηθούμε ξανά μια σπουδαία ερμηνεία που αδίκως πέρασε σε δεύτερη μοίρα.
Τίποτα και κανείς, ούτε ο θάνατος δεν γλιτώνει από τη σάτιρα ή τη γελοιοποίηση. Για ποιο λόγο η ποίηση να έχει διαφορετική αντιμετώπιση;
Το διαδικτυακό κάλεσμα για μποϊκοτάζ στην Αράχωβα λόγω της άγριας κακοποίησης του Όλιβερ, γίνεται κάθε μέρα που περνάει όλο και πιο έντονο.
Ένας άνθρωπος που μεγάλωσε μέσα στις «σκοτεινές αίθουσες» αποφάσισε να τις αποχαιρετήσει. Κάνουμε ότι τον πιστεύουμε.
Ποια άμυνα μας μένει μπροστά σε ένα timeline το οποίο μεταβάλλεται και τροφοδοτείται με AI-generated περιεχόμενο, άλλοτε για πλάκα και άλλοτε όχι, άλλοτε με ξεκάθαρους και άλλοτε με κεκαλυμμένος σκοπούς; Όχι τυχαία, η λέξη της χρονιάς είναι «αυθεντικός».
Η Άλκηστις Πρωταψάλτη αφαίρεσε τη λέξη «χοντρή» από το τραγούδι «Άδωνις» και πολλοί προσπαθούν να καταλάβουν το γιατί.
Για τη γενιά που έχει μάθει να καταναλώνει τα πάντα όπως ένα reel στο TikTok, τα όσα έκανε ο 42χρονος YouTuber ήταν συνηθισμένα.
Μπορεί να μας πήρε 33 χρόνια, αλλά φαίνεται πως τελικά οι νέες γενιές δείχνουν τον δρόμο και χωρίς να απολογούνται αγκαλιάζουν και γιορτάζουν τη διαφορετικότητα. Καιρός να το κάνει και η πολιτεία.
Με αφορμή την 8η Χρυσή Μπάλα του Lionel Messi, αλλά και την κουβέντα για το αν την άξιζε ο Haaland, θυμηθήκαμε την «κλοπή» που υπέστη ο Thierry Henry το 2003.
Ένα ωραίο και ζεστό βράδυ του Νοεμβρίου, τάγματα εφόδου απείλησαν να κάψουν ζωντανούς ανθρώπους. Ευτυχώς, η αστυνομία ήταν εκεί και επέβλεπε.
Η αστυνομία των social media έκρινε ότι όσοι στεναχωρήθηκαν με τον θάνατο του Matthew Perry, το παράκαναν. Ποιος έχει δίκιο, όμως;
Μικρές επιχειρήσεις κλείνουν ή αγωνιούν για το μέλλον τους ενώ την ίδια στιγμή εστιατόρια και μπαρ καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο δημόσιο χώρο στο κέντρο της πόλης που γίνεται όλο και πιο ξένο στους κατοίκους του.
Αν ακόμη κι η μυθοπλασία είναι γεμάτη τραγωδίες και φρικτά γεγονότα, πώς ακριβώς θα ξεφύγει ο τηλεθεατής από τη ζοφερή πραγματικότητα;