WOMEN

Amber Alert: Πού χάθηκες, σέξι Ελληνίδα;

Κάποιες έκαναν μια επιτυχία και μετά έπεσαν στην αφάνεια. Άλλες παντρεύτηκαν, έκαναν παιδί και έριξαν μαύρη πέτρα πίσω τους. Όλες υπήρξαν, κάποια εποχή, μικρές ή μικρομέγαλες 'καψούρες' μας.

Όταν ο προβολέας της δημοσιότητας είναι πάνω σου, μπαίνεις στο τριπάκι ότι θα παραμείνει εκεί για πάντα. Κάτι που δεν ισχύει ποτέ. Κάποιες φορές φεύγει από μόνος του (είτε το αξίζεις, είτε όχι). Άλλες συνειδητοποιείς ότι η αγκαλιά του είναι ψεύτικη και τον σπρώχνεις μακριά. Εμείς πάντως, στις παρακάτω περιπτώσεις, δεν αντέξαμε να μην πούμε ούτε ένα ‘γεια χαραντάν, μανδάμ’.

Εκείνες που χρειάζεται να επέμβει η Νικολούλη

Αφορμή για την μίνι αυτή αναζήτηση φωτός στο τούνελ, 4 ακριβώς χρόνια μετά την προηγούμενη (από τις 10 στις οποίες είχαμε εστιάσει τότε, συνεχίζουν να ‘αγνοούνται’ η Λολίτα με το υπέρτατο στήθος Ντανιέλα Ελευθεράκη, η δασκάλα του έρωτα από τα ‘Κρυφά Μονοπάτια’ και υποψήφια με το ΠΑΣΟΚ στη Θεσσαλονίκη Μαίρη Ακριβοπούλου και η ωραιότερη Κύπρια όλων των εποχών Σοφία Γεωργίου) υπήρξε η είδηση ότι η Ελισάβετ Σπανού, μια τατουαρισμένη και υπέροχα γυμνασμένη τραγουδίστρια, που έχουμε κατά καιρούς εκθειάσει, αποφάσισε οικειοθελώς να αποχωρήσει από το τραγούδι και να αρχίσει να δουλεύει ως υποδοχή σε καφέ του Ψυχικού.

Λογικά θα ηρεμήσει και θα επιστρέψει.

Ωστόσο, η ‘τάση φυγής’ της συγκεκριμένης μου έφερε στο μυαλό αντίστοιχες περιπτώσεις. Όπως της προσωπικής μου συμπάθειας από την εφηβεία μου, της Βερόνικας Αργέντζη, sex symbol των 90s, πρωταγωνίστρια στο ‘Τμήμα Ηθών’ και από τις πρώτες μούσες του Μανούσου (Μανουσάκη). Εξαφανισμένη μέχρι πρόσφατα εντελώς, την πήρε το μάτι μου το καλοκαίρι να κάνει ένα παιδικό πρόγραμμα στο ‘Θέατρο Κάτω απ’τη Γέφυρα’. Ενώ αμέσως μετά κυκλοφόρησε μια φωτό της από έξοδο της και η πληροφορία ότι έμεινε εκτός λόγω γάμου και παιδιού.

Ή της πρασινομάτας Κωνσταντίνας Στεφανοπούλου του 3-2-1 Ant1 που επέλεξε, αν και είχε τα προσόντα για να συνεχίσει, να ζήσει -μέχρι και σήμερα- τον ερωτά της δίπλα στον Μιχάλη Ρακιντζή (Ειδική μνεία, μιας και μιλάμε για τα κορίτσια των τηλε-παιχνιδιών, στην Ιωάννα Κανελλοπούλου που πρωτογνωρίσαμε ως ταχυδρόμο της Βίκυς Χατζηβασιλείου, σύζυγος πλέον και μανούλα).

 

Προφανώς, η πλέον χαρακτηριστική περίπτωση είναι η εντυπωσιακή Χριστίνα Σέιχ του ‘Δέκα Λεπτά Κήρυγμα’ η οποία, μετά από μια φωτογράφηση στο Maxim το 2005, η οποία αναπαράγεται ως σήμερα λες και έγινε χθες, εξαφανίστηκε εντελώς από προσώπου -και social media- γης. Τα ακούς Αγγελική;

Οι μούσες που δεν ‘φτούρησαν’

Ο χρόνος είναι ο μεγάλος κριτής. Και αυτός αποφάσισε ότι τα κορίτσια του Παπακαλιάτη (Μαριλίτα Λαμπροπούλου -αν και το κρυφτούλι της μας το έπαιξε συνειδητά και μακροχρόνια, Ιωάννα Παππά, Βίκυ Παπαδοπούλου, Φιλαρέτη Κομνηνού, Δανάη Σκιάδη, Μαρίνα Καλογήρου, Βαλέρια Χριστοδουλίδου) είχαν τελικά μεγαλύτερη διάρκεια από τις αντίστοιχες του Μανούσου Μανουσάκη.

Αν και οι τελευταίες ήταν μάλλον συνολικά πιο σέξι με σημαιοφόρο τη Θεοφανία Παπαθωμά του ‘Άγγιγμα Ψυχής’ και παραστάτριες την petite Λίνα Σακκά του ‘Για μια γυναίκα κι ένα αυτοκίνητο’ και ‘Η αγάπη ήρθε από μακριά’ και την πανύψηλη γαζέλα Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους του ‘Ψίθυροι Καρδιάς’.

Καμία τους δεν έκανε την καριέρα που θα περιμέναμε και όλες, λόγω παιδιών, γάμου ή σχέσεων, ψιλο-εξαφανίστηκαν για ένα διάστημα (όπως έκανε και η έτερη αδυναμία μου, Ελίνα Ακριτίδου του ‘Τμήμα Ηθών’).

Ωστόσο εντός της συγκεκριμένης amber alert λίστας θέση δικαιούνται μόνο η Μαίρη Ακριβοπούλου του ‘Κρυφά Μονοπάτια’ (έχει επιστρέψει Θεσσαλονίκη και μάλλον είναι παντρεμένη), η γαλανομάτα Ελληνοαυστριακή Αλεξάνδρα Παυλίδου του Σύνορα Αγάπης (που πρόσφατα είδαμε στο ‘Μη Χανόμαστε’ της Ναταλίας Γερμανού) και η Αλεξανδρινή Σικελιανού του ‘Παλίρροια’ (που έγινε μοναχή στα Ιεροσόλυμα-το ίδιο με τη Ναταλία Λιονάκη, που μπήκε σε ελληνικό μοναστήρι, βγήκε και πλέον απλώς περνά τις μέρες της εκεί).

Εκείνες που μας στοίχισαν περισσότερο

Εννοείται πως εκείνο το ‘Μανουσοκόριτσο’ που έφυγε ‘άδοξα’ μακριά μας (επέστρεψε προσωρινά με το ‘Με λένε Βαγγέλη’) και μας στοίχισε περισσότερο (εξού και δεσπόζει στην κεντρική φωτό), υπήρξε η υπέρτατη Σέρβα καλλονή Άννα Ντιμιτρίβιετς του ‘Για την Άννα’.

 

Ένα τέλειο δεκάρι και χαρακτηριστική περίπτωση μετανάστριας που αγαπήσαμε (όπως οι επίσης εξαφανισμένες Νίκη Σερέτη του ‘Εκείνες και Εγώ’ και ‘η πιο σέξι προφορά’ Χριστίνα Γουλιελμίνο) που προτίμησε να αφιερωθεί στο μεγάλωμα των παιδιών που έχει με τον ‘τυχερό, μα τόσο τυχερό’ Θανάση Ευθυμιάδη.

Εξίσου -μεγάλη και ξαφνική- απώλεια υπήρξε και αυτή της Τζένης Ιωακειμίδου που έφυγε πάνω στο άνθος της καριέρας της για Αμερική όπου παντρεύτηκε και έκανε παιδί (τον τελευταίο καιρό όλο και κάποια ‘παρηγοριά στον άρρωστο’ φωτό της κυκλοφορεί όταν επιστρέφει Ελλάδα για διακοπές).

Ειδική αναφορά, ως ενδεικτική περίπτωση sexy ‘hit and run’, στην ‘λέγε με τίγρη σου’ Μαρία Παπαλάμπρου του ‘Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή’ ως η μοναδική από την λίστα μας με τις 15 μοιραίες γυναίκες που μας κολλούσαν κάποτε στην τηλεόραση, τα ίχνη της οποίας έχουμε ψιλο-χάσει.

 

Αν και ομολογώ ότι, σε προσωπικό επίπεδο, είχα πάντοτε αδυναμία (όπως και ο Ακάλυπτος) στην Ασπασία Τζιτζικάκη.

Ενώ, κάπου εδώ, αισθάνομαι την ανάγκη να αναφέρω, αν και δεν σχετίζεται με τίποτα παραπάνω, την διεθνών προδιαγραφών πρασινομάτα Τάνια Καψάλη, που έφυγε το 1994 για την Αμερική για μερικά χρόνια, επέστρεψε και μετά ‘αποχώρησε’ ξανά προκειμένου να ξεκινήσει την οικογένειά της.

 

Εκείνες που δεν ήταν η Χριστίνα Παππά

Στο ONEMAN έχουμε κατά καιρούς αναφερθεί σε φαντασιώσεις της νιότης μας από τη χαμένη γενιά της βιντεοκασέτας, όπως τη Βίνα Ασίκη, την Τέτα Ντούζου, την Ελένη Φιλίνη (που είναι πιο παλιά) και όλες τις υπόλοιπες (εσένα κοιτάζω Νάνα Βενέτη και Γκέλλυ Γαβριήλ, που στο καλό βρίσκεσαι Λίντα Γίγα; Υπήρξες ποτέ στ’ αλήθεια;).

Ωστόσο δεν έχει νόημα να βάλουμε την Νικολούλη να τις ψάξει. Απλώς σταμάτησαν να είναι επίκαιρες. Πάντα με την εξαίρεση των Βάνα Μπάρμπα και Χριστίνα Παππά, οι οποίες και καταφέρνουν να είναι ακόμη εντός οπτικού μας πεδίου. Kάτι που, κανονικά, θα έπρεπε να διδάσκεται σε σεμινάριο.

Οι τηλεοπτικές κάψες του άλλοτε

Όπως, αντίστοιχα, δεν έχει νόημα να μιλήσουμε για τις πανελίστριες που κάποτε μας τσουρούφλιζαν, αφού το δικό τους ‘επάγγελμα’ απλώς σταμάτησε να υπάρχει (ειδική μνεία στις αξέχαστες Μαρία Ένεζλη-νυν ραδιοφωνική παραγωγός και εσαεί κάτοχος των πλέον Σκαρλετογιοχανσικών χειλιών και Όλγα Λαφαζάνη-νυν σύζυγος και εσαεί κάτοχος του πιο ‘φαράγγι της Σαμαρειάς’ στήθους.

‘Η τις πρώην δημοφιλείς παρουσιάστριες τύπου Ράνια Θρασκιά, Σίσσυ Χρηστίδου, Κατερίνα Λάσπα και Βάσια Λόη που εξαιτίας του συνδυασμού της συρρίκνωσης του χώρου και κάποιου γάμου ή παιδιού, βρέθηκαν εκτός.

Αν και, όσον αφορά τις ομογενείς εκ Γερμανίας, όπως η Βάσια Λόη, πολύ θα ήθελα να μάθω που ακριβώς βρίσκεται τώρα η ‘θα έπρεπε να είναι πρωτοκλασάτη’ μοντέλα Ιζαμπέλα Στρατηγάκη με το πρόσωπο Χάιντι (κομπλέ με φακίδες), την εθιστική μιξαρισμένη Γερμανο-Κρητική προφορά και το υπέροχο στήθος (κομπλέ με piercing x 2) που άγγιζε την τελειότητα.

Τα σέξι μοντέλα του κάποτε

Υπάρχουν κάποιες σέξι των 90s που όντως το έχουν ακόμη. Είναι δηλαδή ακόμη σέξι (π.χ. Ελίνα Καντζά) και επίκαιρες (π.χ. Tζένη Μπαλατσινού). Ή τουλάχιστον όχι εντελώς ανεπίκαιρες.

Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για μια φουρνιά γυναικών που μας μας χάρισαν τις πιο αντρικές φωτογραφήσεις (π.χ. Ίνα Λαζοπούλου, Ιωάννα Σουλιώτη, Mάνια Ντέλου, Ιωάννα Παπαδημητρίου, Νένα Χρονοπούλου, Νόνη Δούνια).

Ωστόσο, αν εξαιρέσεις την Ειρήνη Σκλήβα και την Ζέτα Λογοθέτη, που -λόγω γάμου και παιδιών- όντως εξαφανίστηκαν (ή, τουλάχιστον, αυτή την αίσθηση μας άφησαν απότομα), για όλες τις υπόλοιπες ξέρουμε πλέον τι κάνουν και που είναι.

Και αυτό γιατί αποχώρησαν σταδιακά και όχι απότομα, όπως συνέβη με τα κορίτσια της διπλανής πόρτας που χρίσαμε -σε αρκετές περιπτώσεις άστοχα- εξωφυλλάτες την εποχή (2005-2010) που τα αντρικά περιοδικά μεσουρανούσαν στην Ελλάδα. Και οι οποίες, όταν αυτά έκλεισαν, επέστρεψαν στις κανονικές τους δουλειές ως π.χ. χορεύτριες, barwoman, υποδοχές σε καφέ, πωλήτριες ή τραγουδίστριες Γ’.

Αν και είναι ταυτόχρονα απρόσμενο (δεν έχει μεσολαβήσει τόσος δα καιρός) και ευχάριστο να βλέπεις κάποιες από αυτές να έχουν αλλάξει σελίδα στη ζωή τους, όπως π.χ. η μητέρα δυο παιδιών Θέλξη (μια από τις πιο επιβλητικές γυναικών όλων των εποχών) ή η -επίσης μητέρα- Ναταλί Θάνου.

Και ακόμη πιο ευχάριστο όταν η αλλαγή συνδυάζεται με αλλαγή καριέρας (π.χ. η Όλγα Φαρμάκη ως fashion blogger και η Μαρία Παπαδοπούλου που από κορίτσι του Maxim έγινε περιζήτητη καθηγήτρια yoga και pilates) ή σπουδές (όπως η φοιτήτρια Εγκληματολογίας στο Λονδίνο Νατάσα Λυμπερίδου).

Τις πιο αμαρτωλές απολαύσεις (αλλά πάντως απολαύσεις) μπορείτε να τις βρείτε συγκεντρωμένες εδώ με -καθόλου τυχαία- αντιπροσωπευτική φωτό την ‘το μυαλό της ήταν το πιο σέξι σημείο της ανατομίας της’ Σίσσυ Γιανακοπούλου του ‘The Wall’.

Αν και για κάποιες από αυτές, όπως τις αδελφές Κανονίδου και Λυκούδη, την Άξια Ανδρεαδάκη, τη Λίτσα Γιαγκούση, αισθανθήκαμε την ανάγκη να μιλήσουμε ξεχωριστά.

Νομίζω ότι το θέμα το καλύψαμε, οπότε πλέον μπαίνουμε στην κατηγορία προσωπικού γούστου και ενδοσκόπησης. Π.χ. Θα ήθελα κάποια στιγμή να καταλάβω γιατί η Εβελίνα Παπαντωνίου (που είναι επίσης μανούλα) δεν ήταν πιο ορατή όλα αυτά τα χρόνια όσο θα της άξιζε.

Επίσης που βρίσκεται η 90s γυμνάστρια Φαίη Μακρή, το 90s μοντέλο Άρτεμις Γεωργακάκη (βλέπε φωτό), η -εντυπωσιακή πρώτη σύζυγος του Μάρκου Σεφερλή- Έλσα Μιχαλακοπούλου, η αψεγάδιαστη Ειρήνη Δούκα των C-Real και πως περνάει τις μέρες της η μόνιμη κάτοικος Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων Νίνα Γεωργαλά.

Ενώ, από την νεότερη Next Top Model γενιά, μεγάλο απωθημένο είναι η Σεράινα Καζαμία που πλέον έχει επιστρέψει μόνιμα στην Ελβετία όπου δουλεύει ως γυμνάστρια και, πάνω από όλα, η -ήδη μανούλα από τότε- Αλίκη Καρποδίνη, με τους γλουτούς διεθνών προδιαγραφών.

 

*Επειδή, όπως σε κάθε λίστα, πάντα θα υπάρχουν εκείνες οι αγαπημένες σου που έμειναν εκτός, πες μας ποιες είναι και εμείς θα φροντίσουμε να το ψάξουμε λίγο παραπάνω το που βρίσκονται τώρα.